FAQ

1. Gdzie mogę kupić bilet?

Informacja na temat punktów sprzedaży biletów znajduje się w opisie wydarzenia. Najczęściej bilety dostępne są za pośrednictwem strony internetowej oraz w punktach stacjonarnych.

Uwaga! W Klubie Muzycznym Ucho nie sprzedajemy biletów na nadchodzące wydarzenia – w przypadku, gdy wejściówki nie zostaną wykupione w ramach przedsprzedaży, wyjątkiem jest sprzedaż „w dniu koncertu” (bezpośrednio przed rozpoczęciem, w kasie przy wejściu do klubu).

 

2. Czy mogę zarezerwować bilet?

Niestety nie prowadzimy rezerwacji biletów, jednak można nabyć je wcześniej – w tzw. przedsprzedaży.

 

3. Od ilu lat możliwy jest wstęp na koncert?

Osoby poniżej 16 roku życia powinny znajdować się pod opieką osoby pełnoletniej. Dzieci pod opieką rodziców na ich odpowiedzialność jak najbardziej mogą uczestniczyć w koncercie. Jedynie na imprezy muzyczne – takie jak Kosakowo czy Koko Dżambo, obowiązuje wstęp od 18 lat.

 

4. Czy w klubie znajduje się szatnia?

Tak, w klubie znajduje się płatna szatnia (2 zł – odzież wierzchnia, 5 zł – plecaki / torby).

 

5. Czy mogę płacić kartą?

W barze istnieje możliwość płatności kartą.

 
6. Czy zostaną opublikowane zdjęcia z koncertu, w którym uczestniczyłem/-am?

Niestety, nie wszystkie koncerty odbywające się w Klubie Muzycznym Ucho są dokumentowane. Fotorelacje pojawiają się na Facebooku najpóźniej w ciągu ok. tygodnia od daty danego wydarzenia.

 

7. W jaki sposób mogę zagrać support?

Supportowanie występujących zespołów uzależnione jest wyłącznie od decyzji danych artystów. Grupy zainteresowane występem przed określoną kapelą mogą albo skontaktować się bezpośrednio z jej managementem albo przesłać ofertę na adres: ucho@ucho.com.pl i spróbować ustalić support za pośrednictwem klubu. Ze względu na dużą ilość zgłoszeń – w razie zainteresowania kontaktujemy się z wybranymi zespołami.