FAQ

1. Gdzie mogę kupić bilet?

Informacje na temat punktów sprzedaży biletów znajdują się pod adresem http://www.interticket.pl/partners. Wejściówki na wszystkie koncerty organizowane przez Klub Muzyczny „Ucho” są dodatkowo dystrybuowane w Klubie Ucho. Na wydarzenia organizowane zewnętrznie sprzedaż często jest prowadzona w innych punktach, stąd dane dotyczące sprzedaży biletów na poszczególne imprezy – w ramach ułatwienia, znajdują się również w opisach wydarzeń.

 

2. Czy mogę zarezerwować bilet?

Niestety nie prowadzimy rezerwacji biletów, jednak te ostatnie można nabyć wcześniej – w tzw. przedsprzedaży.

 

3. Od ilu lat możliwy jest wstęp na koncert?

Osoby poniżej 16 roku życia powinny znajdować się pod opieką osoby pełnoletniej. Dzieci pod opieką rodziców na ich odpowiedzialność jak najbardziej mogą uczestniczyć w koncercie. Jedynie na imprezy muzyczne – takie jak Kosakowo czy Koko Dżambo, obowiązuje wstęp od 18 lat.

 

4. Czy w klubie znajduje się szatnia?

Tak, w klubie znajduje się płatna szatnia (2 zł – odzież wierzchnia, 5 zł – plecaki / torby).

 

5. Czy mogę płacić kartą?

W barze istnieje możliwość płatności kartą, nie ma jej jednak przy zakupie biletów w biurze.

 

6. Czy zostaną opublikowane zdjęcia z koncertu, w którym uczestniczyłem/-am?

Tak, wszystkie koncerty odbywające się w Klubie Muzycznym „Ucho” są dokumentowane. Ze względu na dużą ilość organizowanych imprez prosimy o cierpliwość. Fotorelacje pojawiają się w na naszej stronie oraz na Facebooku najpóźniej w ciągu ok. tygodnia od daty danego wydarzenia.

 

7. W jaki sposób mogę zagrać support?

Supportowanie występujących zespołów uzależnione jest wyłącznie od decyzji danych artystów. Grupy zainteresowane występem przed określoną kapelą mogą albo skontaktować się bezpośrednio z jej managementem albo przesłać ofertę na adres: ucho@ucho.com.pl i spróbować ustalić support za pośrednictwem klubu. Ze względu na dużą ilość zgłoszeń – w razie zainteresowania kontaktujemy się z wybranymi zespołami.